Menunaikan Ibadah Haji


Pada tahun ini, saya dimaklumkan bahawa terdapat 2 anggota PRPM telah ke Mekah bagi menunaikan Ibadah Haji. Mereka adalah Pn Yusriah Che Yaakob (AMRO N32, Hosp. Seberang Jaya, Pulau Pinang) dan Pn. Jamaliah (AMRO N32, JKN Perak).

Pn Yusriah telah berangkat pada penerbangan yang pertama dan ketika artikel ini ditulis dimaklumkan beliau telah pun selamat pulang.
Beliau ada mengirimkan email kepada saya sebelum beliau berangkat tempohari, tetapi tidak sempat saya siarkan, walaubagaimanapun ini adalah diantara isi email beliau :

“saya akan berangkat ke tanah suci Mekah pada 30/10/08 dari KLIA,
Insya Allah dan balik ke malaysia pada 15/12/08. Tolong doa-doakan saya sepanjang saya ada di sana dan agar dapat saya mengerjakan ibadah haji dengan sesempurnanya dan dikurniakan haji yang mabrur. segala silap dan salah tutur saya harap dimaafkan. salam untuk kawan-kawan semua.”

Yusriyah bt. Che Yaacob

Moga kedua-dua mereka memperolehi haji yang mabrur. Amin…amin…amin.

Tinggalkan Jawapan

