Kursus Pengurusan Sistem e-notis JKN Pahang

Kursus Pengurusan Sistem e-notis bagi Unit Kawalan Penyakit Berjangkit, JKN Pahang akan diadakan pada ketentuan berikut :-

Tarikh : 08 Januari 2009
Masa : 8.30 am – 1.00 pm
Tempat : Hotel Megaview Kuantan

Agenda :-
8.30 Ucapan Aluan KPP Kawalan Penyakit Berjangkit, JKN Pahang
9.00 Taklimat dari Fasilatator Projek Sistem e-notis
– Dr. Fuad Hashim / BTMK
11.00 Sambungan Taklimat.

Peserta
– AMRO dari semua hospital dalam Negeri Pahang
– Pegawai Kesihatan Daerah
– Pen. Peg. Kesihatan Persekitaran CDC & Vektor

Keperluan kursus
– komputer notebook :- xp pro, 512MB, wireless connectivity enable.

* Kepada semua peserta, harap bersedia dengan isu-isu/masalah yang dialamai sepanjang perlaksanaan sistem e-notis ini agar dapat diberi penjelasan dari pihak yang berkaitan.

** Kepada ahli PRPM yang juga menghadapi masalah dalam perlaksanaan sistem ini, boleh juga memanjangkan permasalah anda kepada saya dan akan saya bawakan permasalah anda untuk penjelasan. Jika boleh, masalah yang anda hadapi, harap dapat ‘copy n paste’ kan skrin dan ‘save’ dalam ‘microsoft word’. Jangan lupa nama & no KP pesakit juga penyakit yang anda hendak input. Masalah/isu anda bolehlah diemailkan ke email saya. Anda juga perlu menghantar sms kepada saya memaklumkan akan penghantaran email anda kerana esok saya akan bercuti kerana mendaftar persekolahan anak saya. Jika ada sms yang diterima saya akan hadir ke pejabat untuk membuka email pada pagi 08-01-2009.

Tinggalkan Jawapan

