Email daripada Pn. Siti Noraini Mohd Tobi

Salam, Saya merupakan seorang pensyarah UiTM mengajar di dalam bidang pentadbiran kesihatan khusus menjurus kepada bidang pengurusan rekod perubatan.

Sukacita saya apabila terjumpa laman web Persatuan Rekod Perubatan Malaysia (PRPM) ini. Sekadar ingin bertanya bolehkah saya menjadi ahli kerana saya berminat untuk berkenalan dengan semua ahli dan boleh bertukar-tukar pengalaman dengan senior-senir lama di dalam bidang ini? Disamping itu saya juga berminat untuk mengikuti kursus-kursus di dalam bidang ini cuma masalahnya sukar saya mencari kursus tersebut. Diharapkan kepada ahli-ahli PRPM jika sudi berkongsi info dengan saya dapatlah saya menyertai program tersebut. Sekian, terima kasih.

Email ini telah saya panjangkan ke Presiden dan juga Exco-exco Persatuan. Insya Allah, jawapan yang diberikan akan dipaparkan pada artikel-artikel yang berikutnya.

Tinggalkan Jawapan

