Email dalam mailbox

Hai..
Selamat pertengahan tahun kepada semua staff rekod seluruh Malaysia. Cadangan saya semoga laman ini diwarwarkan kepada semua ahli khasnya dan bukan ahli amnya… saya telah menyertai persatuan ini pada tahun 2008 dan pada pemerhatian saya, tiada sebarang aktiviti yang dijalankan atau saya yang terlepas pandang. Saya minta maaf sekiranya agak terkasar bahasa tapi sebagai salah seorang ahli persatuan ini saya benar-benar berharap agak persatuan ini terus aktif ke hadapan dan bukan sekadar nama sahaja

Tinggalkan Jawapan

